جشنواره مجازی استانی نمایش های عروسکی "در خانه بمانیم" حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اعلام نفرات برتر در دو بخش خردسالان و بزرگسالان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۴۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 27 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ار روابط عمومی حوزه  هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ جشنواره نمایشهای عروسکی با موضوع کرونا و با شعار "در خانه بمانیم"

که فراخوان آن پیش از این منتشر شده بود از سوی واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

مصطفی لاهوتی مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت:  این جشنواره به علاقمندان این فرصت را داد تا آثار خود را در دو بخش بزرگسالان و کودک و نوجوان تا 22 فروردین به دبیر خانه ارسال کنند.

وی افزود: با اتمام زمان تحویل آثار به دبیرخانه جشنواره،  12 اثر در بخش بزرگسالان و 21 اثر در بخش کودک و نوجوان شرکت نمودند که در مجموع 33 اثر به این دبیرخانه ارسال شد.

لاهوتی تصریح کرد: داوری این آثار توسط هیات داوران متشکل از اکبر آیین، رضا گشتاسب و علی احمدی  انجام گرفت که در نهایت سه اثر در بخش خردسالان و سه اثر در بخش بزرگسالان برگزیده و معرفی شدند. 

وی اظهار کرد: دربخش بزرگسالان، برگزیده اول نمایش "بالاخره دستگیر میشی کرونا" به کارگردانی خانم نیازی و با اجرای یسنا و ثنا هاشمی، برگزیده دوم نمایش "بازی در خانه "به کارگردانی جمیله فلاحی و برگزیده سوم نمایش "کی اومد ،کی در زد" به کارگردانی سیده کلثوم صداقتی نیا  و  عروسی کرونایی به کارگردانی داوود پارسا به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری  با اشاره به برگزیدگان بخش کودک و نوجوان گفت: در بخش کودک و نوجوان، اثر برگزیده اول نمایش "کرونا" به کارگردانی محدثه تیموری، برگزیده دوم نمایش "اسکندر و ننه قمر" به کارگردانی کیانا و آرشیدا شیرزادی و  برگزیده سوم مشترک به نمایش های "سرباز ایران" به کارگردانی امیر ماهان و گلارین رحمتی  و نمایش "حوصله م سررفته "به کارگردانی پارمیدا بیات به عنوان آثار برگزیده این بخش انتخاب شدند.
وی در پایان تصریح کرد:آثاربرگزیده این مسابقه در صفحه اینستاگرام حوزه هنری قابل مشاهده است.
جشنواره نمایش های عروسکی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار